فاتزی های من!!!!!!!!!

فاتزی های من!!!!!!!!!

يكي از فانتزيام اينه وقتي ميخوام حروف تصوير وارد شدن به سيستم دانشگام رو وارد كنم خيلي اتفاقي حروف اسم مخاطب خاصم باشه بدش برم مامانم رو صدا كنم بگم ببين هي تو ميگي عاشقش نباش ديگه نشونه از اين بهتر بدش مامانم اشك تو چشاش جم شه اجازه بده ازدواج كنيم
ببخشين ي كارگردان فيلم هندي زنگ زده ازم مشورت بگيره خخخخخخخخخ



یکی از فانتزیام اینه :
ززااررت بزنم تو صورت یکی بگم نخواب …
بخوابی میمیری ؛ تو باید زنده بمونـــی!


یکی از فانتزیام اینه که مخاطب خا صم تو کما باشه بعد من از پشت او شیشه بزرگه که روش نوشته مراقبت های ویژه با چشمانی لبریز از اشک زل بزنم بش بعد در عین ناباوری اون یکی از انگشتاشو تکون بده،بعد من فریاد بزنم دکتر دکتر .....بعد وقتی دکتر مخاطب خاصمو معاینه کرد بگه:تو درگیر توهمی کمتر فیلم ایرانی نگاه کن؛بعد من یه گوشه بشینم تا خبر مرگشو برام بیار وبعد دوتایی در افق محو بشیم.



یکی از فانتزیام اینه که...
.
.
تو دانشگاه یکی از اساتید تهدیدم کنه ک بهت صفر میدم...
بعد منم در حضور همه برم جلوش سرمو بکوبم ب دیوار بگم...
منو از نمره میترسونی من زندگیمو باختم استاد...
برو از خدا بترس.... :|


آقا یه پراید خریدم 8میلیون همه گفتن گرون خریدی میتونستی ارزون ترم بخری.
الان یک سال سوار شدم رفتم قیمت گرفتم ببین چنده.
یارو گفت چهارده میلیون و ششصد خریدارم.تازه میخواست سرم کلاه بذاره. یعنی پراید سودش از سکه هم بیشتر شده.
یکم دیگه واسم شاید به 40--50 میلیونم رسید.


به سلامتی اون گارسونی که وقتی برا بار اولت رفتی تو يه رستوران و گفتی "همون همیشگى" تورو جلو دوستات ضایع نکرد و رفت گرونترین غذاشونو اورد که دوباره ازین شکرا اضافی نخوری !!!!!


واکنش افراد با ديدن بنز 500 ميليوني :
آمريکايي : او ، ماي گاد
عرب : احسنت
انگليسي : اوه ، وري نايس
ايراني : پدر سگ دزد ! شيشه فروش



آقا دقت کردین جدیدا با هرکی دوست میشی،ازش راجب نفر قبلی میپرسی میگه 4سال با یه نفر بودم ولی الان یک سالی میشه که با کسی نیستم....
.
.
.
شمام هین مشکل رو دارید یا فقط من اینطوریم؟؟؟؟




اتفــاقاً یه فرشــتهای هــم اون بالا هســت که صــرفاً وظیــفهاش اینــه کـه با تأســفِ تمـام سـر تکـون بـده و بــگه: "خـــــــــااااک بــر ســـرتون! " ....
بـه اون دو تا بیشـــعوری کــه دلشــون در حـــد مرگ واســه هــم تنگ شـــده
ولـــــــــــــــــی به هــم زنگ نمــیزنن!


یکی از فانتزیام اینه که برای چند سال برم خارج و روی وسایل خونهام پارچه سفید بکشم....
وقتی برگشتم بتــکونمشون و خـــاک باشه منم سریع تو گردو غبار محو بشم!!


وصیت نامه :
از بوی گلاب بدم می آد، همون آب معدنی کفایت می کنه ...، نگید این رانی هلو دوست داشت، سنگ قبرش رو با رانی بشوریما، نوچ میشه، من از مورچه ها دل خوشی ندارم قلقلکم میاد!
آقایون فامیل، خواهشا به خاطر من سه متر ریش نذارید,یه نصفه سبیل هم کفایت می کنه!
خانوم های فامیل، خواهشاً بالای سر قبرم جیغ و داد نکنید، چون پا می شم دسته بیل رو می کنم تو حلقتون ,آرومتر دیگ بغلیام خوابنا!
توی درایوF یه عکس خوشگل دارم، خوراک اعلامیه، عکس پرسنلی نذاریدا، اونا جلب ترحم نمی کنه!میخام یه عکس باشه که دل همه از دیدنم کباب شه دیگ ناهار ندید!!
خواهشا تو مجلس ختمم گاز اشک آور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند.
یه وقت ساندیس ماندیس دست فامیل ندیداااا ... ساندیس خیلی ستم میشه!!!روی خرماها پودر نارگیل نریزید، هم شکلش خز میشه، هم بدمزه میشه! همون گردو بزارید لاش کفایت میکنه!!
هنگام تزئین حلوا لامصبا دستتون را با آب و صابون بشورید حال ملت بهم نخوره,اه چند بار بگم...
پسوورد م رو براتون نوشتم ، گهگداری باهاش پست بدید اینجا جیگر رفیقام کباب شه لایک کنن من روحم شاد شه!
به اقوام بگید از اون پست های مرگ برام بذارن,مثلاً هنگام دیدن قبرم بگن: خونه ی نو مبارک,بیا شمعا رو فوت کن تا صدسال...... دس دس دستا شله,ببخشید اشتباه شد,اصلا بیخیال این قضیه!!
شایعه کنید قبل مرگش بهش الهام شده بود می میره ! !
و در پایان روحم تو حلق روحتون!!



یکی از فانتزیام اینه که تو المپیک با ناداوری حذف شم.اون موقع هر چی فن و تکنیک که یاد گرفتم و نگرفتم رو داور مسابقه اجرا کنم بعدش بشینم وسط زمین مسابقه اجازه مسابقه های بعدی رو ندم!!! ای حال میده


دارم صبحونه میخورم مامانم میگه برو اونور می خوام اینجارو جارو بکشم
میرم اتاقم مامانم میگه برو یه جای دیگه میخوام اینجارو تمیز کنم
نمیدونم چرا هرجارو که من میرم مامانم میاد دنبالم
شماهم مثل منید یا من فقط اینجوریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راننده کامیونی وارد رستوران شد . دقایقی پس از این که او شروع به غذا خوردن کرد ، سه جوان موتور سیکلت سوار هم به رستوران آمدند و یک راست به سراغ میز راننده کامیون رفتند . بعد از چند دقیقه پچ پچ کردن ، اولی سیگارش را در استکان چای راننده خاموش کرد . راننده به او چیزی نگفت .
دومی شیشه نوشابه را روی سر راننده خالی کرد و باز هم راننده سکوت کرد .
وقتی راننده بلند شد تا صورتحساب رستوران را پرداخت کند ، نفر سوم به پشت او پا زد و راننده محکم به زمین خورد ، ولی باز هم ساکت ماند .
دقایقی بعد از خروج راننده از رستوران یکی از جوان ها به صاحب رستوران گفت : چه آدم بی خاصیتی بود ، نه غذا خوردن بلد بود ، نه حرف زدن و نه دعوا !
رستورانچی جواب داد : از همه بد تر رانندگی بلد نبود ، چون وقتی داشت می رفت دنده عقب ، 3 تا موتور نازنین را له کرد و رفت !!!


یکی از فانتزایم اینه که:
اسم بابا رو بنویسم واسه کنکور بعدش هی بهش بگم"درس بخون!!"


بچه 6 ساله رو دیدم با موبایل با دوستش حرف میزد:
سینا تو فردا نمیای مهد کودک؟
من با نیما حتما میرمااااا :|
راستی اون یکی خطم رو پاک کن
این یکی رو سیو کن o_O
ما 6 سالمون بود با تُف پفک می چسبوندیم به هم خخخخ


بچه ها اينجا كسى هَس galaxy note II داشته باشه؟!
يه سؤال دارم..
٠
٠
٠
٠
پولشو اَ كجا اُوردى کـــــــــــصافــــــــــ ـــــــــــــط ؟!!!!!!!!!!!!!



یکی از فانتزیام اینه دکتر بشم ...
بعد سر عمل جراحی وقتی به دستیارم ...
هی میگم پنس ، چاقو ، تیغ و اینا ...
ی دفعه وسطش بگم مااااچ ... ببینم چیکار میکنه ...


همسایمون زنگ زده آتش نشانی که آقا توی انباری خونه ی ما یه مار هست. اون بدبختا اومدن همه چیو زیر و رو کردن وسایلارو انداختن بیرون آخرسر هیچی پیدا نکردند.
بهش میگم آقای فلانی مطمئنی مار دیدی؟
گف نه بابا میخواستم انباری رو خالی کنم دست تنها بودم حوصله هم نداشتم …!!


حــــاجــــي مــــن فهمیــــدم چــــرا پرایــــد گــــرون شــــده
واســــه سرعــــت بالاشــــه
با سرعــــت نــــور از ایــــن دنیــــا به ســــرای آخــــرت منـتــــقــــل میکــــنه انشــــاء الله
فــــول اسپــــیده لامصــــب


يه پرايد 85 نقره اي بي رنگ با لوازم اضافه دارم
معاوضه با يه لكسوس مشكي يا ويلا در شمال
خونه بالاي زعفرانيه هم قابل قبول مي باشد.


یکی از فانتزیام اینه پشت پرایدم بنویسم عاقبت فرار از مدرسه :) بعد گازشو بگیرم تو افق محو شم


نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت18:15---25 فروردين 1392
خیلی باحال بود خیلی باحالی

alone
ساعت12:01---30 بهمن 1391
ajab fantezyati khili upat bahal bod

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]