merc doOst joOnam man kami khoOb shodam az inke hawaye refighetono darid mamnoOn parastoO eshghaaaaaaaaaaam in weblog motalegh be khodete har che mikhahad dele tangat bego



نظرات شما عزیزان:

پرستو
ساعت17:05---22 آذر 1391
اول که نظرتو توی وبم دیدم گفتم حوصله ندارم بهت بسرم چون این چند روز اصلا حالم خوب نیس شکست بزرگی خوردم بدترین روزهایی هست که سپری میکنم.حتی میخاستم خود کشی هم بکنم ولی یه کی بم گفت سر بزنم بت خیلی وبت عالیه از ته قلبم اینو میگم وبلاگت بهم کمی ارامش داد. با مطالبا و عکسایی که گذاشتی و بخصوص حرف ها و شعر هایی که نوشته بودی.بازم ارو م نیستم ولی بهترم .بازم مطب بزار وبازم تبلیغ کن خیلی ها مثل منن وبه ارامش احتیاج دارن. امیدوارم هر چه زوتر هم سرما خوردگیت خوب شهونمیدونم چرا با این همه مطالب قشنگ انقدر نظر کم داری.من از این به بعد به وبت سر میزنم چون بهترین مطالب رو از نظر من میزاری .دوستت دارم اجی جونم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 25 آذر 1391برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]