نی نی

نی نی

نظرتون راجع به این نی نی خوشگله چیه؟



نظرات شما عزیزان:

saman
ساعت19:30---11 آبان 1390
che naze in niniye

Nahid
ساعت11:03---8 آبان 1390
in nini kochoolo shabihe bachegiaye namzadame.hardotashoon khoshgelan

hamed
ساعت19:36---30 مهر 1390
می‌نویسم، چون می‌دانم هیچ گاه نوشته‌هایم را نمی‌خوانی، حرف نمی‌زنم، چون می‌دانم هیچ گاه حرف‌هایم را نمی‌فهمی، نگاهت نمی‌کنم، چون تو اصلا نگاهم را نمی‌بینی، صدایت نمی‌زنم، زیرا اشک‌های من برای تو بی‌فایده است، فقط می‌خندم، چون تو در هر صورت می‌گویی من دیوانه‌ام


سلام ذوست عزیز!!!!
یه وقت از دست ما ناراحت نشی من زیا د نمیام تو اینترنت به خطار اون نمیتونم بیام به وبت ولی قول میدم هر سه روز یه بار به وبت بیام و نطر بدم!!!!


خانم حیدری
ساعت8:55---30 مهر 1390
با سلام مجدد به خواهر عزیزم
لیلای گلم
من دبیر نیستم
من یه زن خانه دار 28 ساله هستم
اگر میبینی نوشتم خانم حیدری
دلیلش اینکه که نمیخواستم اسم کوچیکمو بنویسم
من با کمال افتخار لینکت کردم.
میبوسمت


خانم حیدری
ساعت8:34---30 مهر 1390
سلام و درد به لیلای عزیزم
خواهرم وبلاگت از نظر محتوا و قالب بینظیره
بهت تبریک میگم
این نی نی هم زیباترین نی نی است که تا حالا دیدم
گلم اگر مایل به تبادل لینک بودی خبرم کن
میبوسمت.


علی
ساعت18:36---28 مهر 1390
سلام لیلا جون.
نمیدونم کجا نوشتم تورس تو لیورپول بازی میکنه؟
حتما آدرس دقیقشو بگو تا اصلاح کنم.


علی
ساعت21:51---27 مهر 1390
سلام لیلا جون.
خوشهال شدم که خوشت اومد!
اگه بیوگرافی بازیکن دیگه ای از چلسی مد نظرته تا بزارم برات!


علی
ساعت18:53---27 مهر 1390
سلام لیلا جون.
بدو...بدو...بدو...که آپ کردم!
حتما بیا ببین و نظر بده.


مرتضی
ساعت18:35---27 مهر 1390
این نینیه چقدر تپله انگار منو دیده تعجب کرده .حتما توی دلش میگه این دیگه کیه؟.

zarhra
ساعت12:44---27 مهر 1390
سلام لیلی جان!دیدی بی معرفت نیستم؟!درباره نی نی تم خیلی نازه شبیه دوست دختر طاهای منه!!!

sepideh
ساعت11:40---25 مهر 1390
salam khanomi baba to dige ki hasti

milad
ساعت11:38---25 مهر 1390
salam leila jun kheyli vebe bahali dari movafagh bashi

علی
ساعت18:36---24 مهر 1390
سلام
اتفاقا خودم همین نظر تو رو داشتم،و دارم دنبال یه آهنگ جدید ورزشی میگردم!
حتما یه آهنگ خوب انتخاب میکنم میزارم تو وبلاگم.
ازت خیلی ممنونم که نظر دادی لیلا جان.


tara
ساعت15:50---24 مهر 1390
salam azizam merc be webloge man sar zadi man linkidamet u ham age doost dari mano ba name -->>tara<<-- belimk felan

علی
ساعت8:18---24 مهر 1390
سلام لیلا جان...
عزیزم ممنون که بهم سر زدی!
وقتی گفتی عاشق فوتبالی خیلی خوشهال شدم،چون بیشتر دختر خانومها اهل فوتبال نیستن.
درضمن اگه موافق تبادل لینک بودی خبرم کن!


fatemeh
ساعت18:39---23 مهر 1390
in nini ham shabihe bachegi haye khodete.topol mopol. naaaaazzzz beshe elahi.پاسخ:chashm khanomi havasam hast boos boos!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 23 مهر 1390برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]