تقلب!

تقلب!

 

تشخیص آینه دوطرفه در اتاق های پرو
لورفتن کسانی که در فروشگاهها زنان را دید میزنند
این روزها مساله امنیت و پخش عکس و فیلم های خصوصی داغ است و جدایاینکه با پیشرفت های خوبی که در زمینه ساخت دوربین های مخفی که تشخیص آنهاهم چندان آسان نیست میسر شده، زمان خوبی هست که این مطلب را نیز بخوانید:
بحث آینه های دو طرفه، بله افرادی به این روش از شما در حالیکه درهتل یا اتاق پرو یا در حمام یا دستشویی هستید فیلم یا عکس تهیه کرده و بهمعرض دید عموم می گذارند. پس حتما قبل از اینکه از محل های دارای آینهاستفاده کنید از یکطرفه بودن آن مطمئن شوید!
این روزها مساله امنیت وپخش عکس و فیلم های خصوصی داغ است و جدای اینکه با پیشرفت های خوبی که درزمینه ساخت دوربین های مخفی که تشخیص آنها هم چندان آسان نیست میسر شده،زمان خوبی هست که این مطلب را نیز بخوانید:
بحث آینه های دو طرفه،بله افرادی به این روش از شما در حالیکه در هتل یا اتاق پرو یا در حمام یادستشویی هستید فیلم یا عکس تهیه کرده و به معرض دید عموم می گذارند. پسحتما قبل از اینکه از محل های دارای آینه استفاده کنید از یکطرفه بودن آنمطمئن شوید!
اما چطور؟
قبل از هرکاری از تست انگشت استفاده کنید:
انگشتخود را روی آینه قرار داده. اگر بین انگشت شما و تصویر آن یک فاصله ایباشد، این آینه واقعی است. اگر انگشت شما به تصویرش چسبیده باشد، این آینهدو طرفه است و فردی دارد شما را مشاهده می کند.
 
دلیل : چوندر آینه واقعی لایه جیوه در پشت شیشه است ولی در آینه های دو طرفه لایهجیوه در روی سطح شیشه است. از همه شما دوستان خوبم انتظار دارم این موضوعرا برای آشنایان خود مطرح کنید و نگذارید عده ای سودجو و فرصت طلب، آبرویفرد یا خانواده ای را مورد سوء استفاده قرار دهند.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]